wtorek, 9 września 2014

Niemowlęcy must have...

Pięknem chętnie otacza się każda kobieta, mama. Tym co cieszy oko chcemy otoczyć również nasze dzieci.
Pomińmy dziś łóżeczka, laktatory, przewijaki. Skupmy się na detalach, czyli rzeczach, które cieszą najbardziej w każdej dziecięcej wyprawce.



















mokasyny zielone - marta made it
gryzak indiański, piórka - patuhall
kostka edukacyjna i misiowy gryzak - hally hm
butelki - suavinex
buciki bawełniane- patuhall
body śpiworkowe - sh
kwiatkowe, motylkowe, kratkowe majteczki na pieluchę - sieciówki (polecam m&s)
śpiwór "kot na dachu" - vertbaudet
kosz na pieluchy, zabawki (wedle uznania) - hally hm
sówka gryzak, kołderka miętowa w gwiazdki - patuhall
drewniana smycz na smoczek z dzwoneczkiem - heimess
otulacz w misie - tk maxx, plum

12 komentarzy:

  1. Indiański gryzak mnie porwał w całości. Cala reszta też piękna i te butelki fantastyczne. Och!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana...pieknosci same ma ta Anielka...ale ja sie zakochalam na indianskim gryzaku..przez caly dzien mi z glowy nie wychodzi;))) Dzieci sa jednak inspirujace;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To siadaj i szyj :) to nic trudnego dla Ciebie na pewno!

      Usuń
    2. Koleżanka rodzi na dniach więc zgapię bezczelnie:)

      Usuń
  3. Jakie piękności <3 Chcę ! Zamawiam gryzak indiański w pastelach ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jak w banku!
      W pastelach? Czyżby dziewczyna? :)

      Usuń
  4. Wszystko cudne, a butelki mnie urzekły rewelacyjne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość pierwszego zdjęcia wymiata w całości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marte i jej mokasyny odkryłyśmy dzięki Wam :) Zachwycają mnie nieustannie. Tak, jak każdego kto je widzi u nas po raz pierwszy.

    Indiańskie piórka rewelacyjne!!!

    Buziaki dla dziewczyn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej osobista wyprawka jaką widziałam. Żałuję że ja odkryłam radość szycia pod koniec ciąży...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe akcesoria hand-made, na prawdę mało komu chciałoby się to zrobić. Tym bardziej, że są tez nawet zabaweczki, nie tylko same ciuchy. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)