środa, 23 lipca 2014

tu obok

Mieszkamy w bloku z widokiem na nową galerię handlową, nowe osiedle 'za kratami'. 
Obok stoi kamienica socjalna co zimą czaruje dymem z kominów, a policji codziennymi odwiedzinami zawodzi. Jest na jej schodach Pan co wciąż na kogoś czeka z wzrokiem lekko nieprzytomny i miła Pani, która każdy promień słońca na balkonie wykorzystuje, są dzieci zadbane na pięknych rowerach i takie puszczone na samotne zabawy między domem, a pobliskim piękności salonem.

Mój Sąsiad z klatki obok, emeryt ma swojego zielonego malucha. Często widzę jak razem z Żoną wyszykowani, zostawiają torby obok auta i długo zbierają się do drogi. 
Do drogi w którą nigdy nie ruszają, bo maluch ów trawą niemal zarósł. 

Budzę się codziennie z kościelnymi dzwonami. Obok klasztor sióstr co chleb pieką i dom dziecka prowadzą z oknem życia, którego mijanie smutkiem matki mnie napawa.

A kiedy przychodzi noc i niewiele już świateł w oknach widać, a Pani od balkonowego opalania krząta się jeszcze po kuchni jedna z Matek w moim bloku całuje swoje Córki na dobranoc, pomiędzy Nimi w szczęściu zasypiając.










35 komentarzy:

  1. Ciekawe co też inni myślą Was podglądając szczęśliwa mamo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że jesteśmy popieprzeni ;)

      Usuń
  2. A u nas spokojnie..jak bym na prasdziwej wsi mieszkala..nad zdjeciami się rozpływam. Aniela rośnie a ciotka sie z szyciem ociąga..;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie... tylko pozazdrościć.
      A Anielka się nie gniewa, sama patrząc na matkę wie doskonale jak to jest :)

      Usuń
  3. Jakie dwie, śliczne panienki :) Anielka, jaka już duża!
    Dwa ostatnie zdjęcia najpiękniejsze :)
    Dla równowagi powinna być jeszcze mama z córkami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rośnie wzdłuż i wszerz :)
      A Tata się do aparatu nie wyrywał...

      Usuń
  4. Jakie one cudne :D
    Napatrzeć się nie mogę:)
    Szczęściara z ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to mówi? Sofkowa Matka :) z Ciebie niemniejsza!

      Usuń
  5. Chyba najpiękniejszy jaki napisałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. i weź tu nie wymiękaj :-) najmłodsze rośnie jak na drożdżach a starsze bardzo poważnieje. niech ktoś ten czas zatrzyma :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic mi nie mów, po dzieciach widać najlepiej jak czas upływa :)

      Usuń
  7. Zainspirowałaś mnie do czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  8. przenosiłam się wszędzie z każdym słowem - pięknie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. siostrzyczki! piękny taki obrazek <3
    z zazdrości działam ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny tekst i widok <3
    dwie córeczki - moje odwieczne marzenie <3
    [póki co jedną już mam] :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i nie zatrzymuj się na jednej :)

      Usuń
  11. Weszłam tu chyba dzięki Alicji (Pinezki) i jestem urzeczona tym blogiem, tą ciepłą atmosferą, zdjęciami. Pięknie i przytulnie. Dobrze się tu czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W takim razie zapraszam częściej, a uczuciem do Pinezek pałamy obydwie :)

      Usuń
  12. Taki prawdziwy tekst. Wzruszający. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny tekst. Bardzo obrazowy. A zdjęcia są cudownym dopełnieniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej kochana, uwielbiam Twój blog. Dwa razy go przeczytałam od dechy do dechy. Spodziewam się pierwszego dziecka i marzy mi się, żeby stworzyć mu tak piękny świat jaki Ty tworzysz swoim dzieciom. Mam dopiero 20 lat więc wciąż podglądam matki czy to w sieci czy na zewnątrz, bo nie chcę popełnić jakiś karygodnych błędów. Mam nadzieję, że uda mi się chociaż troszeczkę być tak wspaniałą mamą jak Ty się być wydajesz. Marzą mi się takie piękne zdjęcia naszej rodziny. Zdradzisz swój sekret? Jaki aparat, jak obrabiasz? Ja jestem zachwycona. Pragnę takich pięknych pamiątek, ale nie wiem czy jestem na tyle zdolna, dlatego wszelkie porady mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za miłe słowa, chociaż żadna ze mnie nadzwyczajna matka. A Ty się nie martw, błędy w rodzicielstwie są nieuniknione, a wiek ... zazdroszczę :)... nie ma żadnego znaczenia, zobaczysz że wszystko opiera się na miłości i matki intuicji :)
      Sprzęt mi się wykończył, używaliśmy lustrzanki Nikona i marzy mi się nowa z jasnym obiektywem, a póki co korzystamy z cyfrówki olimpusa SP-550UZ, ma dobry zoom i tfu tfu od 7 lat działa bez zarzutów. Jestem zupełnym amatorem jeśli o zdjęcia chodzi ale i dla takich aparaty się produkuje ;) No i filtry programu vscocam, jestem w nim zakochana ale działa tylko w systemie android.

      Usuń
  15. Pati pięknie piszesz i zdjęcia są mega śliczne. Tekst powyżej jest cudny. Będę tu teraz częściej zaglądała :-) Jestem pewna, że Twoje córki kiedyś powiedzą Ci nie raz, że jesteś super mamą:-) pozdrawiam Dominika (Groszek:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)