środa, 14 maja 2014

Sześć dni pełni.

Wczoraj trafiłam na zdjęcie mojej starej znajomej, pełen czill, fotel, gazeta, kawa, paznokci wymyślne malowanie. 
Poczułam zazdrość o tą wolność i czas ale tylko przez chwilę. Przecież to już nie mój świat.

Oczy na zapałki dają mi pełnię szczęścia.
Wolna chwila łączy się z tęsknotą. 
I chociaż ciężko pogodzić się z tym, że trzeba z czymś odpuścić, bo rąk i czasu nie starczy to właśnie o tu i teraz marzyłam.

Kiedy Jedna uśmiecha się na widok Drugiej.
Słowo `mama` mnoży się przez dwa.
I Jego wzruszenie, gdy po raz pierwszy widzi nową część swojego serca.




16 komentarzy:

  1. Jesteś :)) Widziałam Anielę na insta. Cudowne są Twoje dziewczyny. Bardzo, bardzo Ci gratuluję. Ja sama marzę o drugiej córce. Przytulam Was wszystkie mocno i jestem myślami. Dużo sił Kochana, One Ci to wszystko każdego dnia wynagrodzą. Zresztą Ty jesteś stworzona do macierzyństwa i pewnie to wiesz! Buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia... Nie no wyję ze wzruszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny widok :)
    I czegóż chcieć więcej :) Raz jeszcze gratuluję z całego serducha

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam was. Uwielbiam waszą miłość. I to niemożliwe, że zarówno eF, jak i eL, były kiedyś tak maleńkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. <3
    Boskie obie, widać milos na pierwszym foto! Zazdroszczę, z pewnością będą. Bardzo związane ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze jaka malenka kruszyna a jaka Franka przy njej duza..nawet sie nie obejrzysz a roznicy nie bedzie..delektuj sie kazda chwila;***

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie napisane, bardzo gratuluje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Anielciu :*
    Mimo, że wcześniej po zdjęciach widziałam, jak Franusha rośnie i zmienia się, to teraz przy siostrze już taka naprawde duza jest:)

    'I Jego wzruszenie, gdy po raz pierwszy widzi nową część swojego serca'
    Pięknie to napisane :)

    A taki czill i dla ciebie bedzie:) Spokojnie, wszystko przed Toba. Mowi Ci to matka dwojki;)
    A teraz to duzo sily i trzymajcie sie cieplo dziewczyny trzy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. eee tam, fantazyjnie pomalowane paznokcie, drink nad basenem i te sprawy czekają na swój czas :)
    za parę lat będziemy się tym cieszyć w towarzystwie cudownych córek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie piekne!! Gratulujemy siostry i corki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne masz córeczki <3 <3 największe szczęście :)))) o którym niektórzy ta bardzo marzą... A na kawę paznokcie ;) i inne przyjdzie jeszcze czas ;)) ciesz się tym szczęściem które masz :* Bo rodzina to największe szczęście <3 chociaż czasem pewnie bywa ciężko albo i bardzo.... ale pewnie jedno spojrzenie jeden Ich uśmiech wynagradza wszystko! Buziaczki Kochana :))) siły wytrwałości i zdrówka dla Waszej czwóreczki :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam jedną córkę półtoraroczną i też zazdroszczę dziewczynom, które mają duuużo czasu dla siebie, cieszę się że nie tylko ja tak czuję. a ostatnie zdjęcie - urocze śpiochy! pozdrawiam ciepło, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne chwile przed Wami, a zwłaszcza ten rozkwit siostrzanej więzi... Ściskamy mocno i życzymy cierpliwości, wytrwałości i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie są cudowne-obie!!!
    Ja tez musiałam przywyknąć do tego,ze kinderki są dwa..)) Zorganizować się na nowo,nauczyć robić wiele rzeczy lewa ręką a najlepiej nogą ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie cudowne!!! Dziewczynki! Gratuluję!!! Jesteś. Niesamowita Pe!!! Odpoczywaj,łap chwilę... dadzą w kość,ale wiesz,będziemy jeszcze za tym 'dadzą w kość' tęsknić... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)