piątek, 2 maja 2014

Deszczowa piosenka part 2.

Jest na tym świecie jeden facet, któremu często nie umiem odmówić, powiedzieć można, że to partnerki kompromis albo głupota, a może ochota na święty spokój...
Tak, czy inaczej pomiędzy ostatnim zabieganym tygodniem, a przyszło-czwartkową (o ile Młoda nie zechce wcześniej) wizytą na oddziale gin.-poł.; stertą zobowiązań szyciowych, prasowania i kręgosłupową niedolą, za Jego sprawką znaleźliśmy się w miejscu zwanym Majówką. A tu ani deszcz, ani chłód, ani nawet tabuny grillowiczów nie są w stanie przyćmić nam piękna wspólnych chwil i uśmiechu małej, biegającej za żabami, ślimakami, ptakami i kwiatami niebawem Dwulatki.














14 komentarzy:

  1. sliczna dziewczynka, cudne ma włsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu dziewczynki ;)

      Usuń
  2. To cud, że tam nie urodziłaś biegając za Franką ;) A tak na poważnie...to naprawdę już tak blisko??? O kurcze ale zleciało. Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taką cichą nadzieję, bo szpital wybrany blisko ;) ale Dziewucha się zaparła, może to chodzenie/bujanie tak polubiła :)

      Usuń
  3. Mama Mia! Ze to już termin?!
    Jak kiedy?! Wow! Trzymam kciuki za szybki i w miarę bezbolesny poród ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, nie zapeszam, bo mam już powoli co raz większego pietra :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kochane i noszone nowet w domu ;)

      Usuń
  5. Należy Wam się :) To już ostatnie chwile we Trójke.
    To już? Ojej.
    Jak to jest, że ta druga ciąża tak szybko mija?
    Siostry będą mogły razem imprezy urodzinowe robić:)
    Trzymamy za was kciuki. Szybko, miło i wogóle chillout;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w maju starzy będą spłukani :) podwójne uro ;)
      Trzymajcie, będziemy wdzięczne :)

      Usuń
  6. Ja też mam takiego jednego któremu nie potrafię odmówić...:P
    Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie...nie wiem kiedy nie wiem naprawdę. PS. napisz mi maila co byś chciała mieć na ściankach kostki i co tam jeszcze:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak usłyszałam o pomyśle majówkowym postukałam się w czoło ale znalazł kwatery blisko szpitala, no i nie dało rady odmówić ;)
      Napiszę Ci dziś maila :) ale i tak decyzje pozostawiam Tobie :)

      Usuń
  7. Kochana to już... tak szybko...
    Trzymam mocno kciuki....
    Buiaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, trzymaj a ja nie dziękuję ;)

      Usuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)