sobota, 19 kwietnia 2014

Happy Easter.

Najpierw była Wielkanoc z wielkim brzuchem i Nią w środku. Jeść nie mogłam, bo tyle miejsca zajmowała. Salon w domu rodzinnym nie miał jeszcze paneli... betonowa podłoga, a na niej stół pachnący wiosną.
Potem byłą już Ona i był nawet blog, pierwsza Wielka Sobota i święcenie i Niedziela Wielka, oblewany poniedziałek.
Teraz pierwszy raz z Nią i brzuchem, a tak jak za pierwszym razem. Ten sam czas, to samo oczekiwanie i czasu umilanie, żeby zapamiętała zajączki i kurczaki po swojemu.

Wesołego Alleluja co słońcem i wiosną pachnie!
... a my biegniemy święcić.












18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jeszcze chwila i będzie je przeklinać ... grzebień staje ;)

      Usuń
  2. Odpoczywajcie, cieszcie się sobą i niech czasu starczy na wszystko co przyjemne :) Wesołych :* No a ta Franka i te jaja love :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności dla Was na ten czas i na cały pozostały:) A oczekiwanie jest piękne...:))))
    PS> Co to za cudne małe ludziki???W tym kapeluszu???Chcę takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ludziki ... hmm... kupiłam, bo są świetne i cena promo. (9zł za 2 sztuki) ale opakowanie wyrzuciłam, sprawdzę co to jak będę w sklepie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oj były, mam nadzieję, że Wasze również :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że Wasze też takie były :)

      Usuń
  6. Cudowna ta twoja mała :* zdrówka dla mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy odpukując w niemalowane :)

      Usuń
  7. Spóźnione, ale najlepsze życzonka od Nas

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo u was było na święta :) Franuszka jest boska. Włosy ma obłędne! Też takie miałam i zawsze marzyłam o prostych.
    Następna Wielkanoc już trzy babki będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś dokładnie jak ja z włosami :) ... ale po ciąży są jakieś mniej pokręcone i szkoda ;) Może coś w tym jest, że kobiecie nie dogodzisz.

      Usuń
    2. Moje też już tak się nie kręcą. Marzenie częściowo się spełniło;)
      Ale to prawda...nie dogodzisz. Kręcą się - źle. Nie kręcą się - też źle.

      Usuń
  9. Przeurocza Dziewczynka:) a dekoracje identyczne jak u nas - naokienne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)