piątek, 14 marca 2014

Matka Polka rozdaje.


Matka Patuhall'owa postanowiła obdarować czytelników bloga i fb fanów swoim rękodziełem.
Zasady są proste:
*należy wybrać jedną z poniżej przedstawionych rzeczy;
*w komentarzu pod postem na blogu lub facebook'u zostawić po sobie ślad w postaci maila i wybranego produktu;
*upublicznić post konkursowy na fb;
*polubić nasz fb fanpage;

^ wysyłkę przewiduję nie tylko do Polski;
^ konkurs trwa: 14- 31.03.2014;
^ powodzenia!


1. A a a kotki dwa, tamborek ozdobny do pokoju dziecięcego. 
Średnica 20 cm

2. Coś dla chłopa. Poduszka nietoperz.
Wymiary: 60 x 25cm.

3. Girlanda z chmur dla dzieciorka. 
Sztuk 10.
  
4. Jedna z lal szmacianych
80 cm długości.





34 komentarze:

  1. Chętnie bardzo chętnie przyjęła bym tamborek z kotkami, nad łóżeczko dla mojej córeczki jeszcze z brzucha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście biorę udział ;)
    Lalę mam, po chmurki się zgłoszę później :) a wybieram tamborek :)
    e-mail: biedro2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekły mnie lale, chętnie bym ugościła którąś w naszym domu, ale z uwagi że moi chłopcy nie bawią się lalkami męska poducha nietoperz na pewno mogła by się u nas rozgościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jezusie, lala do wygrania - PĘDZĘ!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana zastanawiałam się czy przez blogowy fb czy mój prywatny udostępnić, ale stwierdziłam że większy zasięg ma mimo wszystko Lulu ;)
    tak więc grafika udostępniona a mi od pierwszego wejrzenia marzy się lala z kocimi uszami <3
    może jak w końcu zalegalizujemy związek nasz ( w maju) to się skuszę na zakup bo póki co bida :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj lala śliczna,dla mojej córci:)zakochałam się:)biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala w szare gwiazdki jest przecudna ♥ pasowała by do nowego kącika Milanka :D asia_122_87@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Lala?! Polka wytargałaby ją na solidny spacer! :D Nie mogę nie wziąć udziału :))

    alicjaszeloch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział :)
    Wszystko prześliczne!! Ale myślę że mojej córci spodobałaby się najbardziej lala w różowej sukience z kokardą na głowie:)
    email: kasiakoch87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Laleczki są cudowne! Zresztą wszystko jest piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nas urzekla kocica, idealny kolor do naszego pokoiku :)
    misiormagda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lala z uszkami zachwyca Karinę, ale ona lalę już ma więc czas o bracie też pomyśleć :) Więc nietoperek dla nas idealny by był :D nasz mejl masz ale podaje znowu pawel.kowalski2@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybieram lale, wszystkie piękne!
    Ja mam dwóch synkow wspaniałych ale lale chciałabym przekazać pewnej słodkiej 3latce! Napewno by się ucieszyła!
    knowakowska007@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Matka Polka rozdaje :)

    Cudowności! Lale mamy i ciumkamy kończyny nadal;)
    Zgłaszamy się po chmurki :)
    Udostępnione na fb.

    OdpowiedzUsuń
  15. A o mailu zapomniałam ;)
    ewa.majzner@wp.pl

    A patrze, czemu wszyscy maile pisza o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Waszego maila to akurat bardzo dobrze znam :)

      Usuń
  16. Ale wspaniały konkurs! Marzy nam sie lala:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomnialam meila podac... liliija@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudeńka w pięknym stylu :) A Lala wymarzona dla mojej Zosieńki. Z dumą będzie ją wozić w swoim retro wózeczku :P
    Pozdrawiam A i Z :)

    a.armacka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się zapisuję:) Na chmurki...bo na Lalę to się musimy umówić wymiankowo:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. tamborek fajny byłby do wystroju pokoju Majki ale pewnie lala bardziej by jej przypadła do gustu :) agatj@o2.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. jak lale zobaczyłam to aż mi się serducho ścisneło :), jak byłam mała dostałam szmacianą Zuzie w sukience w gwiazdki od mojej mamci :)

    miło byłoby podarować taką 5 letniej córeczce :) taka podróż sentymentalna /jednak nie zostalam obdażona cierpliwością i talentem krawieckim ...


    dominika_slusarczyk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Lala byłaby idealnym wynagrodzeniem smutków i trudów dla mojej córci chorej właśnie na ospę :(

    Droga Pe, rozważ proszę częstsze wpisy na blogu, odczuwamy niedosyt!! :)

    penne83@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością gram o lalę :) Córcia ma 13 miesięcy i planujemy jej podarować na Święta jakąś lalę do tulenia. Chucham na szczęście, żeby lala w gwiazdki do nas trafiła :)
    izastokowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Z miłą chęcią się bawię i gram o lalę szmacianą dla córek :)
    jolasob1971@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zgłaszam swój udział
      gosia.gos1@wp.pl

      Usuń
    2. Pomyliłam meila. Kropki nie dopisałam :) Poprawny jola.sob1971@wp.pl :)

      Usuń
  25. Z przyjemnością się bawię i gram o lalę :)
    chicken.torun@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lala w różu:)
    dianazukowska@gmail.com
    na fb Diana Łuczak

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie rowniez urzekly Lale i mysle ze spodobalyby sie tez mojej corci ktora w sumie nie ma jeszcze zadnej lali ;)
    annatomczak28@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie rowniez urzekly Lale i mysle, ze spodobalyby sie tez mojej corci ktora w sumie nie ma jeszcze zadnej lali ;)
    annatomczak28@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I rzutem na taśmę jeszcze ja!!! Tamborek proszę i trzymam kciuki :*
    muszeleciec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. A my chcielibysmy ten piekny tamborek :)
    Mail : ewelina.mizgala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)