piątek, 28 lutego 2014

Szczęściara.

Matki uczą się od swych dzieci. 
Jeśli nigdy wcześniej nie były typem obserwatora to z racji zmiany roli na rodzicielską stają się nim. 
Obserwujemy własne maluchy, swoich partnerów, świat wokół nas i siebie same.

W tym tygodniu widzę swoje ogromne szczęście.
Szczęście do posiadania uśmiechów dookoła siebie i dzieci ot tak, bez większych starań, szczęście do świętego spokoju.
Szczęśliwa jestem, bo mam do czego dążyć i  o co się starać. Nie skupiam się już na tym, że mogłoby być lepiej, a tworzę swoją wizję lepszego jutra.
Szczęśliwa jestem, bo nie porównuję się do Pani ekspedientki ani Damy z telewizji i cieszę się szczęściem innych.
I stukają się w czoło dookoła mnie, że samochód chcieliby lepszy, a mieszkanie wynajęte i wizja kredytu na 30 lat straszy, a ja się cieszę, że nie mam wszystkiego...
... bo marzenia i plany to także przywilej nie dla każdego, a ja go właśnie szczęśliwie doświadczam.







autor grafiki: Tata Pe.

12 komentarzy:

  1. Ja tez powoli, małymi krokami uczę się takiego patrzenia na jutro. Nie zawsze skutecznie ale jednak...

    OdpowiedzUsuń
  2. spory biust Ci narysował Tata Pe. :p Jednak kupujecie !? Jak tak to trzymam kciuki ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Tata ma meeega wyobraźnie :)
      A z mieszkaniem na razie nic się nie zmienia... może w przyszłym roku.

      Usuń
  3. Ja też doświadczam tego przywileju spełniania marzeń :D
    Grafika taty fajniutka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. grafika najlepsza <3 mój też dziś taką wyskrobał... ( na zaproszenia ślubne )
    po cichu ( okaże się za jakiś tydzień ) tak Ci zazdrościłam, że może spadnie na nasz drugie szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja po cichutku podskakuję i po cichutku trzymam kciuki :)

      Usuń
  5. Grafika najlepsza;) Brawo dla taty!!!

    No i to szczęście...jedyne i wyjątkowe. Dzięki dzieciom obserwujemy świat i widzimy to, na co wcześniej nie zwracaliśmy wogle uwagi. I ile radości z tego:)
    Nawet, jak idę sama bez chopaków, to 'Ooo! Pociąg jedzie!', 'Ooo! Motylek!', kałuża, pająk na pajęczynie, słonko świeci, chmura jaka śmieszna, co to za ptak śpiewa...

    Piękne jest to szczęście. Bezcenne.

    A Franula to na drożdżach rośnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę temat na kolejny post dla Matki z sokolim okiem :)

      Usuń
  6. Mamba u nas numer jeden u mojego 5 latka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo powiem Ci- podobieństwo jest jeśli chodzi o grafikę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tata talent marnuje :)

      Usuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)