wtorek, 25 lutego 2014

... nowe wciąż

Powstają 
wciąż
nowe

pomysły, plany, przedmioty

dla Was, dla Nas, dla Niej
Jednej i Drugiej

każdy z nich jest mój, 
z serca bardziej lub mniej równy.





















1. dwustronne kołnierzyki dla dziewuszki;
2. kocyk + poduszka personalizowane imieniem i zdobione dowolnym haftem/ bawełna + dzianina dresowa;
3., 4., 5., 6., lale szyte wedle życzenia;
7. woreczek wyjściowy ;) na pieluchy;
8. gryzako- śliniako- szmaciaki dla niemowląt;
9. ekotorba dla najmłodszych;
10. najsmutniejszy piesek świata... do przytulania.

cdn.

 by Patuhall

Zamówienia, Informacje, Kontakt: patu.hall.pt@gmail.com

13 komentarzy:

  1. te serduszka na pościeli- cudne <3
    a lala z uszami mi się bardzo podoba, tylko póki co bida z nędzą, a wydatków tyle, że się zapłakać można!
    cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda tworzysz Kochana :) Jestem pełna podziwu!!! Gwiazdki lalki ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pościel rewelacyjna jak i wszystko co tworzysz :D
    A z naszą eko torbą Sofka się nie rozstaje, za każdym razem jak idziemy na zakupy zabiera ją i niesie w niej swoje drobne produkty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. S. ma dobry przykład w postaci Mamy :)

      Usuń
  4. Mówiłam już że Cię uwielbiam???
    Same cudności...:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja Ciebie :)

      Usuń
  5. Pracuś z Ciebie i Pasjomatka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Ty piękności tworzysz! I jakie równiutkie szwy, i ścieg serduszkowy i wszystko staranne...! Ładne rzeczy... a najpiękniejsze lale! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Ciebie zdolniacha !:) Piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kołnierzyki już dawno mi w oko wpadły. Ale dziewuszki u mnie brak;)
    Haft...niesamowite! To maszyną, czy jak?
    Cudowności same. Podziwiam naprawdę. Za czas, siłę i pomysły.

    Pozdrawiamy ciepło. Buziaki dla Franulki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      Aha, mam cudownego łucznika, który potrafi wyszywać takie cudowności jak serduszka, wisienki, delfiny i całą masę innych gwiazdek :)

      Usuń
  9. Piękne takie małe cudeńka. Tym cenniejsze, że w wersji handmade. Zapraszam z rewizytą do siebie. aktualnie produkcja tiulowych pomponów w pastelowych, wiosennych kolorach. Zapraszam.
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)