piątek, 13 września 2013

O liściach kolorowych i książce co nowością pachnie.

Z natury nie jestem melancholikiem ale lubię jesień. 
Ubieranie na cebulkę.
Kolory jesienne.
Szaliki i kamizelki.
Trzewiki też lubię zwłaszcza te z żółtym liściem przyklejonym do podeszwy.
I nowe, szkolne przybory, książki pachnące z niepodpisaną okładką.
Kasztany lśniące prosto z łupinki co kuje i ludziki z żołędzi obok przetworów świeżo w spiżarni ustawionych.
Lubię znicze na listopadowym cmentarzu i świeczki na torcie w październiku.
Dynię w sklepie i z niej krem z grzankami i tą co się w niej tli świeczka z ameryki.
Długie wieczory jeszcze lubię w skarpetach na drutach robionych, z kubkiem gorącej herbaty w książkę lub film wgapione.
I ten zapach odchodzenia, który pozwala wszystko zacząć od początku.

Ciszy mnie niezmiernie, że przyszło nam żyć w kraju w którym to wszystkie pory roku mamy i widać co przychodzi, a co kończy się właśnie. I wcale mi nie szkoda tego lata co już mija, tego piasku co w stopy parzył i długich dni, bo wszystko ma swoje na tym świecie miejsce.

Cieszę się na krótsze spacery po parku i godziny spędzone w piasku.
I na zmarznięte stopy, które wspólnie można pod kołdrą ogrzewać.
Uśmiecha mnie długa, wspólna na dywanie zabawa, gdy widok za oknem o dreszcz przyprawia.
Kreatywność, nowe matki wyzwania i pomysłów bezlik na wspólny, domowy czas.











Franciszka:
bluzka - gap
spodnie - maminy hand made
bezrękawnik - pepco (boy)
buty - ccc
spiny, gumy - no name




19 komentarzy:

  1. no jestem pełna podziwu ;) spodenki cudne Ci wyszły ..kamizelka z uszami love ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie napisane... aż zamarzyłam o kocu... Widzę, żeś się za to szycie na poważnie wzięła! Spodnie mega ! buzka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty akurat doskonale wiesz, że dla swojego Dziecka szyje się najfajniej... idę po skarpety ;)

      Usuń
    2. Ostatnio to akurat wszystko w połowie rzucam...:p Na maszynę się obraziłam, bo stara jak świat i ledwie dycha...:P

      Usuń
  3. Te spodenki, fajne wyszły i kamizelka super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już zdążyłam zmarznąć kilka razy (jeżdżąc rowerem do pracy) ale powiem szczerze, ze nawet to lubię :D
    Kochana spodnie wyszły ci genialnie :D

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje przemyślenia. Pod większością podpisuję się rękami i nogami, a jeśli chodzi o jesień - nawet nosem! Nawet z mężem ostatnio rozmawiałam o tych książkach pachnących nowością. Wrzesień nastraja - bez wątpienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa i o spodniach zapomniałam wspomnieć. CUD MIÓD!!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to mój post? Czy to o mojej jesieni najdroższej? :) Uśmiecham się, bo ja też te szaliki, książki pod kocem, kawy pite w swetrze uwielbiam. Teraz czekam tylko na te czerwienie i żółcie na drzewach. To juz tuż, tuż...:) Jesienią z Polski nie uciekałabym nigdzie :)

    Frania jest w tym jesiennym wydaniu obłędna, i te spodnie...mmm...

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ super mi się to czytało i jak wcześniej byłam przeciwko tej jesieni to aż mi się zachciało:) i do pepco i ccc muszę wpasc niegdys stała klientka a teraz opuściłam sie bardzO
    bLANKOWA mATKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Muahaha :D Uwielbiam Cię, bratnia duszo moja :)

    Na zdjęciu Pola, dokładnie w takiej samej kamizelce i spodniach uszytych przeze mnie :D Planowałam gdzieś więcej zdjęć wrzucić ;)

    https://lh3.googleusercontent.com/-lr3r-dxhvbk/UjMwUereruI/AAAAAAAABds/DYvDqktPjCQ/s512/piclab.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Widziałam je na insta ale nie przypuszczałam, że kamizelka ta sama. A spodnie pierwsza klasa. Z resztą pisałam, że czekam na post i nic się w tym temacie nie zmieniło :)
      Miło być choć trochę do Was podobnym... podświadomość?

      Usuń
  11. To ja proszę o tę pomysły;) kreatywna nie jestem i już się boję co to będzie jak nam tydzień deszczu zapowiadają!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie super - zdolna mama :) A właśnie wczoraj byłam w pepco ale bezrękawnika brak :( Pozdrawiam jesiennie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie piszesz ! Bardzo mi się takie melancholijne teksty i zdjęcia podobają :) My też mamy tą kamizelkę ;) Dodaje do ulubionych bo naprawde super blog !
    Zapraszamy do nas na http://lulcialula.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne porcięta, a bezrękawnik również posiadamy i co z tego że dla chłopca
    http://memoriems.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne zdjecia:D i przepiękna FRanusia:DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)