piątek, 31 maja 2013

piątek! niczym Was dziś nie zaskoczę

Śpi!
Wreszcie!!
'ciiii
skradam się na palcach do drzwi,
wychodzę,
schody,
kuchnia,
kawa,
wracam.

Śpi!

opadam.

...przyjmuję dopalacz w formie kofeiny i jeszcze ten drugi... w słuchawkach rytm co podnosi mnie na duchu ... głos silnej kobiety! tej z sobotniego koncertu.

bo ledwo stałam się "" samotną matką, dopiero co ubrań w szafie trochę ubyło... a tu:
płacz, nieprzespana noc, moja niemoc, Jej niepokój, lekarskie rady, kolejka w aptece, serce w kawałkach i nadzieja, że zegar przyspieszy.

nie wiem jak trwacie Wy, Matki chorujących dzieci, kiedy mnie najmniejszy katar dech zapiera i gardło ściska

... ale wierzę w siłę kobiecości, w siłę tych które dwa razy większą drogę pokonują, żeby być tam gdzie Oni, mężczyźni

i, że jutro będzie wspaniale, bo będzie lepiej.
















 eF stuff chorobowy:
sukienka - c&a


10 komentarzy:

  1. I u nas choroba Mke dopadła :( oj jak ja jej nie lubię,ale plac zabaw zaliczony i boisko też,więc siedzi cicho :)najgorsze jest w nocy gdy ten kaszel spać nie daje :( powrotu do zdrówka :)
    ps to zdjęcie gdzie eF ma lekko rozchylone usta no boskie!!!! przecudnie wyszła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dla Mai zdrowia, niech się wiosną w pełni cieszy!

      Usuń
  2. głowa do góry mamuśka! ja też strasznie przeżywam każdy katar :-)
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia. pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo zawsze człowiek zaczyna siebie obwiniać, dochodzi bezsilność i mamy mieszankę wybuchową.
      dzięki wielkie i pozdrówy!

      Usuń
  3. Ściskamy mocno i choróbstwo odpędzamy! :* Buziaki śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za parszywe choróbska, ledwie moje dziecię trochę puszcza, a już za inne się zabiera. My matki już tak mamy, że każdy katar to koniec świata. Mój mąż powtarza często: Boże daj spokój, Ona nie jest chora tylko ma katar. A ja cała się trzęsę, bo jak jest katar to i kaszel, a jak kaszel to wymioty i tak w kółko.

    Dużo zdrówka i siły dla Malutkiej, wygląda na to, że Dzień Dziecka spędzi w łóżku?

    P.S Zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Wy zdrowiejcie szybciej niż szybko, bo jak dziecko chore to tak jakby i Mama chora była.
      Ściskamy!

      Usuń
  5. Wszystkie przez to przechodzimy :( dużo zdrówka :)
    Zapraszamy do nas :)
    www.nelusiowo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka dla malutkiej :d

    Ja tez zawsze się martwię na zapas i jakbym z nią chorowała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)