piątek, 17 maja 2013

Insta mix i kilka słów podsumowania


Szykujemy się do wielkiego dnia, jutrzejszych pierwszych urodzin Frankowych. Przyszedł czas na roczne podsumowania i wzruszenie tym co rok temu było. Relacja urodzinowa na pewno tu zagości, a tymczasem zostawiam Was z porcją zdjęć, które "zdobią" nasz instagramowy profil.

Chciałabym jeszcze wspomnieć o zmianie, którą wprowadziłam przy dodawaniu komentarzy. Do tej pory nie ingerowałam w nie i publikowałam wszystkie, bo chociaż pojawiały się słowa krytyki to były one sensowne. Niestety nie mogę sobie pozwolić na wylewanie prywatnej żółci przez swoich (jak do tej pory) "znajomych" na blogu, który jest moim małym dzieckiem drugim, a którego twarzą jest moja córka. Blog mieści się w tematyce matka-dziecko-świat i chciałabym, żeby taki pozostał, nie prywatny mimo masy prywatnych zdjęć i przemyśleń. 

Moi drodzy, pamiętajcie, że w sieci nikt nie jest anonimowy, nr IP to najbardziej szczery podpis pod komentarzem. 

A tym, którzy nie potrafią pogodzić się ze szczęściem innych życzę, żeby odnaleźli swoje własne.



























9 komentarzy:

  1. Masz całkowitą rację co do komentarzy.
    Sensowna i ludzka przede wszystkim krytyka- jak najbardziej.
    Ale kiedy ktoś przesadza i zaczyna wylewać przysłowiową żółć to jest to już poniżej krytyki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, są słowa pochwały i krytyki, ale żółci nie znoszę, bo to nie fair.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza córcia :) śliczna.. ale zdjęcie z gitarką jest najlepsze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "A tym, którzy nie potrafią pogodzić się ze szczęściem innych życzę, żeby odnaleźli swoje własne"
    Jakie to mądre...podpisuje się pod tym obiema rękami i nogami nawet:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj i ja sie podpisuję pod Twoją wypowiedzią :) zdjecia cudaśne,mała strojnisia zawsze modnie ubrana,mama ze swietnym gustem :) a ja się zastanawiam,co można u Ciebie krytykować ?? ludzie to chyba doszukują się byle czego .. dla mnie jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sushi!!! Wkrotce tez zabieramy Franke na male bento:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjęcia!!! i spódniczkę mamy taką samą :P pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. będziecie w mojej liście Blogów! to musiało tak być:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)