piątek, 24 maja 2013

...bo dzieci inspiracją są ^^ frania inspires



Inspiracja to natchnienie, a to daje mi moje dziecko, mądrzy ludzie i piękne obrazy. 
Dlatego dziś rusza całkiem nowy cykl pt.: frania inspires.
Chcemy Wam dać odrobinę magii zaklętej w rzeczach dla małych i trochę większych ludzi(ków)...




























 Są to dwa bardzo, bardzo popularne blogi ale nie mogłabym o nich nie wspomnieć, uzależniły mnie od siebie, rozłożyły na łopatki. Rodziny jak z katalogu, patrzysz, czytasz i nie wierzysz, że mają tyle piękna dookoła siebie i całe szczęście, że się nim z nami dzielą :)

Mama i Tata + ich- dzieci 4 i każdy znajdzie coś dla siebie. Dla mnie trochę dzieci kwiaty, kochający vintage, przepiękne fotografie, cudowny styl bycia, tekstu niewiele.
A James- matka blogerka nauczyła mnie m.in. jak robić ketchup i pogodzić się ze zdaniem dziecka co do noszonych ubrań będąc przy tym w zgodzie z własnymi przekonaniami stylistycznymi... :)




I tu trochę dalej od nas, bo za oceanem mieszka sobie Mama i Tata z dwójką dzieci... ich siłą jest uśmiech i uśmiech, wszędzie go pełno w kadrach uchwyconego. Miłośnicy NY na pewno znajdą tu coś dla siebie. I ci co lubią jak ja poczytać jak myśli i robi Mama tam, hen hen daleko... :)





Życzę Wam zatem udanego łikendu, chociaż prognozy nie rozpieszczają...
I trzymajcie kciuki za nasz, bo jedziemy tu i tam i potrzebujemy bezdeszczu :)

4 komentarze:

  1. Tak sobie patrzę na te zdjęcia wyżej i... czuję się przeinspirowana ;) Chętnie klinęłabym jedno zbiorcze "Lubię to", ale nie kliknę, za to chyba dziś wieczorem zastanowię się, jak zrobić coś, zamiast tylko patrzeć się na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę oglądać takich rzeczy bo wtedy mam ochotę wejść na kompa i klikać: kup teraz, dodaj do koszyka.. aaaaa uciekam bo wszystko piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe inspiracje...chciałoby sie mieć wszystko:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam zacząć wymieniać, które z inspiracji najbardziej przypadły mi do gustu, ale jak mam wymieniać skoro wszystko, ale to wszystko mi się podoba ? <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)