niedziela, 28 kwietnia 2013

Bobas w vintage obiektywie & kilka słów o matce polce w ramach nominacji Koleżanek Blogerak.



Dzisiejsze zdjęcia wykonane są w stylu vintage, oczywiście znowu w plenerze :)


















eF:
kombinezon, kapelusz, koc, rajstopy - H&M
buty - zara
bluza - sh

&

Bardzo dziękujemy Wam Dziewczyny za nominację i linkowanie :) do nas. 
Mama-granda wyróżniła nas w Liebster Award, a Mama Franka i Tata w Versatile Blogger.
Zasady są podobne dlatego postanowiłam połączyć te zabawy.





I tu zasady:  
Nominacja do Liebster Award/ The Versatile Blogger jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała / opowiedzieć o sobie w 7 pozycjach. Następnie Ty nominujesz 11 / 15 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań (w przypadku LA)."


1.  Grochy czy paski?
spodnie w paski, bluzka w grochy.
2. Dom czy mieszkanie?
mieszkanie zimą, dom latem.
3. Wymarzone miejsce na wakacje?
Maroko w tym roku poproszę.
4. Pieniądze czy miłość?
miłość z grubym portfelem.
5.Najlepszy sposób na chandrę?
nie miewam.
6. Dlaczego blog?
bo miałam dość czytania i zapragnęłam pisać.
7. W blogowaniu NIE lubię...?
przegrywania setek zdjęć na dysk.
8. W moim dziecku/ moich dzieciach uwielbiam?
czego to ja w niej nie uwielbiam...?
9. Marzę o...?
pobudce o 9 rano.
10.  Gdybyś miała weekend tylko dla siebie to?
umarłabym z nudów.
11.  Jakiej rzeczy nie zrobisz nigdy w życiu?
nigdy nie mów nigdy :)


*jestem człowiekiem, który ciągle się edukuje i długo nie zamierza przestać... od paru ładnych lat weekendy spędzam w szkołach;
*marzy mi się wielka rodzina;
*jestem niepoprawnym kawoszem, czasem ćwiczę kawy dekorowanie;
*dzień bez czekolady i żelek jest dla mnie dniem straconym;
*jestem zakupoholiczką... sh, sieciówki, internet to moje główne źródła zakupo-uzależnienia;
*skończyły mi się pomysły... dopiszę w weny przypływie;
*...


moi Faworyci, czyli moje nominacje:
to wszyscy, których widzicie po prawicy... czyli blogi, które czytam, większość została już nominowana, więc nie będę ich informować :)

6 komentarzy:

  1. Śliczna niunia ! ;)
    Jestem tu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://zuzia-fashionlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo za odpowiedzi ! "miłość z grubym portfelem" - najlepsze! :P ;) Kurcze, widzę, że już wszyscy mają słomiaki z h&m, też prawie dzisiaj kupiliśmy! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kapelusz podbił serca połowy matek blogerek :)
      A my wczoraj w hm znalazłyśmy świetną skate'owską czape i rozmiaru brak...

      Usuń
  3. Cudna sesja... taka w moich klimatach :) a słomiane kapelusze i my kochamy :) i planujemy zakup na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, uzmysłowiłam sobie, że to Wasze klimaty :) Widocznie macie na nas Dziewczyny inspirujący wpływ :)

      Usuń
  4. świetny słomkowy kapelusik ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)