piątek, 22 marca 2013

Post o smaku waty cukrowej

Od zawsze wiadomo, że człowiek, który zostaje rodzicem dziecinnieje. Najlepszym przykładem są chyba mężczyźni... na pewno mężczyźni! Tak, tak, Tato F. tu też mowa o Tobie.

Kiedy "nasz" Tata dowiedział się, że zostanie Ojcem podskakiwał ze szczęścia twierdząc, że kupi Dziecku mundur i będzie Je zabierał na WYPRAWY. W słowniku Taty F. to Wielkie Słowo, znaczy tyle co męska eskapada w jeszcze nieodkryte rejony Polski, wyprawa pełna przygód, poszukiwania dzikich zwierząt dniem i nocą, spaniem w namiocie/szałasie i jedzeniem z kociołka. A jeśli którejś Damie nie odpowiadają takie przygody jest z całą pewnością niegodna Jego Męskiej Ręki, nawet jeśli zwie się Jego Córką, więc wielkie wyzwanie przed Tobą moje Dziecko.
Ostatnim razem kiedy to mijała nas ciężarówka pełna drewna stwierdził, że marzy o jej załadunku, bo wtedy mógłby wybudować F. prawdziwą twierdzę na podwórku... :)

Moje przejawy zdziecinnienia są nieco mniejsze, bo objawiają się układaniem wież z klocków i chęcią kupienia wszystkiego tego, czego to sama nie miałam w dzieciństwie, a czym obdarowywał nas w reklamach anglojęzyczny Cartoon Network.

Zabawa przedstawiona na zdjęciach była prezentem dla mnie ale posłuży zapewne Córce naszej na niejednym kinder party. Cukrową watę kocham od czasów dzieciństwa i tygodni spędzonych na przyosiedlowym wesołym miasteczku, kiedy to wisiałam na barierkach okalających karuzele. 
Mam nadzieję, że kiedyś miłością zapałamy razem z F., więc trenujemy.





















F:
portaski - no name
bluzka - sh
opaska- H&M

maszyneria watowo-cukrowa - Ariete Disney Family

Aparat - oczywiście Nikon 

4 komentarze:

  1. mój kochany jeszcze zanim byliśmy w ciąży obmyślał jakie zabawki będziemy kupować, ale żeby nie okazały się niebezpieczne... On musi wszystkie przetestować osobiście :) hehe
    piękne zdjęcia, pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to odpowiedzialny Tata rośnie :)
      Dziękujemy!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda? Polecam całą serie Disneya z Ariete :)

      Usuń

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)