wtorek, 12 marca 2013

Poproszę o dłuższą dobę !


Tradycyjna Matka, albo jak kto woli Matka Polka najchętniej kończy dzień padając na twarz ze zmęczenia i szczęścia, że odfajkowała całą listę zadań na przechodzący już do historii dzień. Jedną ręką mieszała zupę, drugą karmiła dziecko, zdążyła spełnić się też zawodowo (bo każda z nas ceni sobie przecież niezależność finansową choć pracować pewnie nie musi :)...) i wypełnić dziecku plan dnia tak aby było dobrze, zdrowo i mądrze.
Otóż ja, matka dzieciów- jeden, często usypiam ze świadomością, że albo jestem kiepsko zorganizowana, albo doba powinna mieć 48 godziny i podziwiam te matki, które są bardziej zorganizowane przy znacznie liczniejszej gromadzie do wykarmienia, przewinięcia, umycia, zabawy i czytania.
A może to tylko wytwór reklamówek, albo innych, pseudo-idealnych, rodzinnych seriali? ...chociaż zawsze myślałam, że to nie jest moja karma, że nie jestem ich targetem ;)

Prawdą jest też to, że mino "napiętego grafiku" na przebieranie, przymierzanie 
i mierzenia nowych/starych ubrań zawsze znajdziemy czas, dlatego poniżej sobotnia stylizacja F.








F:

opaska, buty, rajstopy - H&M
bluzka - TK Maxx
szorty - sh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za słów kilka... albo jedno chociaż :)